«

»

Lip 04

2016-07-06 Zapisy do turnieju

001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XVII Święto Wsi Krajeńskiej LIPKA 2016

W imieniu organizatorów serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału

w II TURNIEJU „ Złap byka za rogi” O PUCHAR WÓJTA GMINY LIPKA.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 06 lipca / środa / osobiście lub telefonicznie w sekretariacie Gminnego Ośrodka Kultury w Lipce – tel. 067/ 266-50-96

ORGANIZATORZY:

Gminny Ośrodek Kultury w Lipce,

TERMIN I MIEJSCE:

Dnia 10 lipca 2016r. – godz. 16.00

Miejsce– Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku Lipka, ul. Sępoleńska

WARUNKI UCZESTNICTWA:

W Turnieju uczestniczą reprezentacje samorządu, firm, organizacji społecznych działających na terenie Gminy Lipka zgłoszone w wyznaczonym terminie.

Uwaga! Ustala się Maksymalną ilość drużyn startujących w Turnieju na 6 reprezentacji.

O zakwalifikowaniu się do Turnieju decyduje kolejność zgłoszeń.

R E G U L A M I N

TURNIEJU „ Złap byka za rogi”

O PUCHAR WÓJTA GMINY LIPKA

I. DRUŻYNY:

Drużyna składa się z 4 zawodników minimum 1 Pani / skończone 18 lat/ bez możliwości zmiany zawodnika podczas trwania Turnieju.

II. KONKURENCJE

  1. Prezentacja DrużynZadanie polega na zaprezentowaniu się Drużyny startującej w Turnieju w wyznaczonym czasie 3 minut. W przypadku chęci wykorzystania pojazdów do prezentacji prosimy o kontakt z organizatorem Turnieju. W konkursie drużyna zdobywa punkty za:

a) Stroje drużyn -/ ocenie podlegać będzie najbardziej oryginalny strój drużyny./ 1-3pkt

b) Okrzyk dopingujący – 1-3pkt

  1. Uleje ,usiece Startuje drużyna 4 zawodników. 2 zawodników obsługuje ręczną pompę strażacką, zadaniem 1 zawodnika za pomocą strumienia wody z prądownicy, jest strącenie jak największej ilości ustawionych pachołków. Utrudnia to zadanie zawodnik drużyny przeciwnej, który za pomocą tarczy odbija strumień wody. Każdy strącony pachołek zostaje ponownie ustawiony na swoim miejscu przez 4 zawodnika drużyny. Czas na wykonanie zadania wynosi 2 minuty. Wygrywa drużyna, która uzyska największą ilość strąceń pachołków. Za każde strącenie pachołka jeden punkt.
  2. Wyścig pontonów”Startuje jednocześnie 2 zawodników. Konkurencja rozgrywana na czas. Zasady konkurencji: Jeden zawodnik w pontonie. Zadaniem zawodnika jest przepłynięcie z punktu A do punktu B. W pkt. B zawodnik przypina gumową piłkę do pontonu i wraca do pkt. A .
  3. Slalom kajakowy” – Konkurencja na czas. Startuje para mieszana. Przepłynięcie kajakiem wyznaczonego odcinka, na trasie 2 boje na każdej z nich umieszczono 2 koła. Zadaniem załogi kajaka jest przewiezienie kół z jednej boi na drugą.
  4. Złap byka za rogi” – Startuje dwóch zawodników z drużyny. Zawodnicy dosiadają atrapę byka, urządzenie zostaje wprowadzone w ruch. Wygrywa drużyna, która uzyska najdłuższy czas dosiadu byka.

III. PUNKTACJA – Punktacja jest uzależniona od ilości zgłoszonych drużyn np. przy sześciu

zgłoszonych drużynach punktacja wyglądałaby następująco: Im – 6 pkt. IIm – 5 pkt ,4,3,2,1

Wyjątek stanowią konkurencje:

1. Prezentacja Drużyn – a), b), można w nich zdobyć od 1 do 3 punktów.

IV. UWAGI REGULAMINOWE

Ostateczna interpretacja w/w konkurencji należy do Sędziów Turnieju. Wszelkie kwestie sporne zaistniałe podczas rozgrywanych konkurencji rozstrzyga Komisja Sędziowska, której decyzja jest ostateczna. Ewentualne protesty mogą być zgłaszane wyłącznie przez kapitana drużyny po zakończeniu konkurencji.

Jury może przyznać ujemne punkty karne lub zdyskwalifikować drużynę za nie sportowe

zachowanie lub nagminne łamanie regulaminu Turnieju.

 

 

Skip to content